IT Support (Chonburi)

  • Khlong Toei, Bangkok
  • ฿20,000-25,000 per month
  • Temporary
  • Full-time
  • 3 days ago
เกี่ยวกับเรา : บริษัท ฟูจิตสึ (ประเทศไทย) จำกัด คือกลุ่มบริษัทในเครือฟูจิตสึ ผู้นำด้านเทคโนโลยีสารสนเทศ และ โซลูชั่น การสื่อสารโทรคมนาคมต่างๆ ด้วยทีมงานมืออาชีพของเรา จึงรับประกันว่าฟูจิตสึ (ประเทศไทย) จำกัด สามารถให้บริการด้านเทคโนโลยี และนวัตกรรม ที่มีคุณภาพแก่คุณอ่านเพิ่มเติม
  • แชร์
  • เก็บงาน
  • พิมพ์งาน
  • ร้องเรียน
IT Support (Chonburi) รับสมัครด่วนสถานที่ปฏิบัติงาน : ชลบุรี(เมืองชลบุรี,บางละมุง,พานทอง,ศรีราชา,เกาะสีชัง)สาขาอาชีพหลัก : ไอที สาขาอาชีพรอง : IT Support/Technical Supportรูปแบบงาน : สัญญาจ้างระดับตำแหน่งงาน : เจ้าหน้าที่จำนวนที่รับ : 1 ตำแหน่งเงินเดือน(บาท) : 20,000 - 25,000วันทำงาน : จันทร์-ศุกร์วันหยุด : วันเสาร์, วันอาทิตย์เวลาทำงาน : 08:00 - 17:00เวลาทำงานอื่นๆ : ไม่ระบุหน้าที่ความรับผิดชอบ
  • Receiving all calls from customer within agreed repose time and log call in Help desk system
  • Provide solutions to customers via phone
  • Analysis and solve the failure for HW, SW, application, Operation and Dispatch call to appropriate service partner
  • Provide remote diagnostic to customer system
  • Monitor progress of calls
  • Escalate call which exceed the “Service Level Agreement” criteria
  • Prepare call log data for manage service report
  • Maintenance of call log data
  • Manage and document end user manual
  • Provide engineering on-site service according to SLA.
  • Maintain inventory of IT hardware and software
  • IMACD (Install, Move, Add, Change, Delete)
คุณสมบัติเพศ : ไม่ระบุอายุ(ปี) : 25 - 35ระดับการศึกษา : ปริญญาตรี - ปริญญาโทประสบการณ์(ปี) : 3 - 5คุณสมบัติด้านความรู้และความสามารถ
  • Bachelor's degree in computer engineering or any related fields
  • 3-5 year in service and support of Computer equipment, Network system, Infrastructure, IT Service management
  • Knowledge in Windows Operating System, Microsoft Office, O365,Share point
  • Ability to work flexible
  • Good command of English would be advantage
  • Service-mind and interpersonal skill is a must
สวัสดิการ
  • ทำงานสัปดาห์ละ 5 วัน
  • เงินโบนัสตามผลงาน
  • ประกันสังคม
  • ตามข้อตกลงของบริษัท
สนใจสมัครงานตำแหน่งงานนี้กรุณาติดต่อชื่อผู้ติดต่อ : Kanokluck Pongrojrung (Ploy)เบอร์ผู้ติดต่อ : 023021548ข้อมูลการติดต่อบริษัทอาคาร เอ็กเชน ทาวเวอร์ ชั้น 23 เลขที่ 388 ถนนสุขุมวิท แขวงคลองตัน เขตคลองเตย จังหวัดกรุงเทพมหานคร 10110 ประเทศไทย

Jobbkk

Similar Jobs

  • IT Support & Graphic Design

    JAC Recruitment

    • Bangkok
    • ฿35,000 per month
    PLEASE SUBMIT YOUR PORTFOLIO WITH YOUR RESUME Working days: Monday to Friday - 8:30 AM to 5.30 PM Overview: Our partner company is looking for a versatile team member to manag…
    • 3 days ago
  • Senior IT Analyst (IT Support)

    AIS

    • Bangkok
    Become a part of Thailand’s no.1 Digital Service Provider, Who strives to provide best services that help people fulfil their dreams. We are looking for potential candidates who …
    • 10 days ago
  • IT HELP DESK SUPPORT STAFF - L1

    ADI Group

    • Bangkok
    Qualification and Experience: Bachelor Degree in IT 5 Years of Experience for IT HELP DESK SUPPORT STAFF in MNC Good English Speaking WORK LOCATION: Bangkok office L1 IT …
    • 29 days ago
    • Apply easily