IT Helpdesk (English Speaking)

บริษัท ดันวิน (ประเทศไทย) จำกัด

  • Bang Na, Bangkok
  • ฿25,000-35,000 per month
  • Temporary
  • Full-time
  • 1 day ago
เกี่ยวกับเรา : Donewin (Thailand) Co., Ltd. is a subsidiary of Donewin Intelligent Technology (Shanghai) Co., Ltd., a leading provider of one-stop IT information solutions in China. We focus on system integration and IT service management, driven by advanced technologies such as cloud computing, big data, and software-defined networking (SDN). With strong expertise in network infrastructure and information security, we offer end-to-end solutions for clients across various industries, including finance, large enterprises, education, government sectors, and retail businesses. Our company works closely with global IT leaders and leverages an advanced management system, strong delivery capabilities, and a professional team to provide tailored solutions that meet our clients’ unique business needs. We are looking for passionate, tech-savvy individuals who are eager to grow their careers in the fast-evolving digital landscape.อ่านเพิ่มเติม
  • แชร์
  • เก็บงาน
  • พิมพ์งาน
  • ร้องเรียน
IT Helpdesk (English Speaking) รับสมัครด่วนสถานที่ปฏิบัติงาน : ปราจีนบุรี(กบินทร์บุรี)นิคมอุตสาหกรรม : สวนอุตสาหกรรมเครือสหพัฒน์ กบินทร์บุรีสามารถเดินทางไปปฏิบัติงานต่างจังหวัดได้ : ต้องการสาขาอาชีพหลัก : ไอที สาขาอาชีพรอง : IT Support/Technical Supportรูปแบบงาน : สัญญาจ้างระดับตำแหน่งงาน : เจ้าหน้าที่จำนวนที่รับ : 2 ตำแหน่งเงินเดือน(บาท) : 25,000 - 35,000วันทำงาน : จันทร์-เสาร์วันหยุด : วันอาทิตย์เวลาทำงาน : 08:00 - 17:00เวลาทำงานอื่นๆ : ไม่ระบุหน้าที่ความรับผิดชอบ
  • ให้การสนับสนุนเบื้องต้นผ่านสายด่วนสำหรับผู้ใช้งานสำนักงานและฝ่ายผลิต
  • ดำเนินการตามคำร้องเกี่ยวกับคอมพิวเตอร์ตั้งโต๊ะ/โน้ตบุ๊ก เช่น ปัญหาฮาร์ดแวร์และซอฟต์แวร์
  • บันทึกทุกสายที่ติดต่อเข้ามายังระบบ Helpdesk จนกว่าจะแก้ไขได้
  • บริหารจัดการทรัพย์สิน IT เพื่อให้ข้อมูลถูกต้องแม่นยำ
  • ประสานงานกับผู้ตรวจสอบภายใน/ภายนอกเพื่อให้การตรวจสอบเสร็จสมบูรณ์
  • งานอื่นๆ ตามที่หัวหน้างานมอบหมาย
คุณสมบัติเพศ : ชายอายุ(ปี) : 25 - 39ระดับการศึกษา : ปวส. - ปริญญาตรีประสบการณ์(ปี) : 2 - 5คุณสมบัติด้านความรู้และความสามารถ
  • สัญชาติไทย ไม่จำกัดเพศ
  • มีทัศนคติและมารยาทที่ดีในการให้บริการลูกค้าและผู้ใช้งาน
  • มีความรู้ที่มั่นคงเกี่ยวกับระบบ Microsoft เช่น Active Directory, Office365
  • มีประสบการณ์ในการเดินสายระบบ (cabling) และเข้าใจโปรโตคอล TCP/IP
  • มีประสบการณ์งาน Helpdesk อย่างน้อย 2 ปี
  • สามารถพูดและเขียนภาษาอังกฤษได้
  • หากมีใบรับรอง CCNA และรู้จักระบบ Virtualization เช่น Hyper-V หรือ VMware จะพิจารณาเป็นพิเศษ
สวัสดิการ
  • ค่าใช้จ่ายสำหรับที่อยู่อาศัย
  • ประกันสังคม
  • ตามข้อตกลงของบริษัท
สนใจสมัครงานตำแหน่งงานนี้กรุณาติดต่อชื่อผู้ติดต่อ : ทิพกาเบอร์ผู้ติดต่อ : 0855422617ข้อมูลการติดต่อบริษัท4345 อาคารภิรัชทาวเวอร์ แอท ไบเทค บางนาใต้ เขตบางนา จังหวัดกรุงเทพมหานคร 10260 ประเทศไทย

Jobbkk

Similar Jobs

  • IT Support Officer

    Cartrack

    • Bang Na, Bang Na, Bangkok
    As an IT Support at Cartrack Technologies, your main role is to monitor and ensure the proper functioning of IoT devices installed in customer vehicles. You will also assist with t…
    • 1 month ago
  • IT Supervisor

    Minor International

    • Watthana, Bangkok
    Company Description NH Hotels offers comforting familiarity based on three main pillars - value for money, the best location, and service with a human touch - making stays always…
    • 16 days ago
  • IT Audit Consultant Manager

    Manpower

    • Bangkok
    Responsibilities: Auditor of information technology in accordance with the requirements of regulatory agencies such as BOT, SEC, OIC, PDPA and international standards such as IS…
    • 15 hours ago