Front Office Manager

Pattaya Marriott Resort and Spa

  • Bang Lamung, Chon Buri
  • Permanent
  • Full-time
  • 1 month ago
รายละเอียดCANDIDATE PROFILEEducation and Experience
  • High school diploma or GED; 2 years experience in the guest services, front desk, or related professional area.
OR
  • 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; no work experience required.
CORE WORK ACTIVITIESMaintaining Guest Services and Front Desk Goals
  • Manages day-to-day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis.
  • Develops specific goals and plans to prioritize, organize, and accomplish your work.
  • Handles complaints, settling disputes, and resolving grievances and conflicts, or otherwise negotiating with others.
  • Supervises staffing levels to ensure that guest service, operational needs and financial objectives are met.
  • Ensures that regular on-going communication is happening with employees to create awareness of business objectives and communicate expectations, recognizes performance, and produces desired results.
  • Understands the impact of department's operations on the overall property financial goals and objectives and manages to achieve or exceed goals.
Supporting Management of Front Desk Team
  • Utilizes interpersonal and communication skills to lead, influence, and encourage others; advocates sound financial/business decision making; demonstrates honesty/integrity; leads by example.
  • Encourages and building mutual trust, respect, and cooperation among team members.
  • Serving as a role model to demonstrate appropriate behaviors.
  • Supervises and manages employees. Manages all day-to-day operations. Understands employee positions well enough to perform duties in employees' absence.
  • Establishes and maintains open, collaborative relationships with employees and ensures employees do the same within the team.
  • Supervises all areas of the Front Office in the absence of the Front Office or Assistant Front Office Manager.
แผนก:Front Officeจำนวน:1 อัตราระดับการศึกษา:อนุปริญญา/ปวส. ขึ้นไปเวลาทำงาน:งานประจำเงินเดือน:ตามประสบการณ์ผู้ติดต่อ:Recruitment Teamอีเมล์:เบอร์ติดต่อ:0811176489ลงประกาศเมื่อ:21 ก.พ. 68สวัสดิการ- เงินส่วนแบ่งค่าบริการ (Service Charge)
- ทำงาน 5 วัน หยุด 2 วันต่อสัปดาห์
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ 13-16 วันต่อปี
- วันลาพักร้อน
- อาหาร 2 มื้อในวันทำงาน
- ชุดยูนิฟอร์ม
- ประกันสุขภาพ / ประกันชีวิต / ประกันสังคม
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- การฝึกอบรม
- โอกาสเติบโตในเครือแมริออทฯวิธีการสมัครผู้สนใจสามารถส่งประวัติส่วนตัวของคุณมาได้ที่

ChonburiAll

Similar Jobs

  • Front Office Manager

    Hermann Hotel Pattaya

    • Bang Lamung, Chon Buri
    รายละเอียด Front Office Manager แผนก: FRONT OFFICE จำนวน: 1 อัตรา ระดับการศึกษา: ไม่ระบุ เวลาทำงาน: งานประจำ เงินเดือน: ตามตกลง อีเมล์: เบอร์ติดต่อ: 038…
    • 22 days ago
  • Front Office Manager/Asst. Front Office Manager

    BLUE BOAT DESIGN HOTEL

    • Bang Lamung, Bang Lamung, Chon Buri
    รายละเอียด 1.เพศ ชาย/หญิง 2.อายุ 30 ปีขึ้นไป 3.มีประสบการณ์ระดับหัวหน้างาน 5 ปีขึ้นไป 4.มีความยืดหยุ่นในการทำงาน 5.สื่อสารภาษาจีนได้ จะพิจารณาเป็นกรณีพิเศษ แผนก: แผนกต้อน…
    • 23 days ago