General Affairs Officer - BTS ชิดลม

  • Watthana, Bangkok
  • ฿15,000-20,000 per month
  • Permanent
  • Full-time
  • 1 month ago
เกี่ยวกับเราบริษัท จัดหางาน เพอร์ซันแนล คอนซัลแตนท์ (ประเทศไทย) จำกัด เป็นบริษัทที่ดำเนินธุรกิจในด้านการสรรหาบุคลากรเพื่อเข้าบรรจุเป็นพนักงานในบริษัทต่างชาติที่มีชื่อเสียงในประเทศไทย โดยเริ่มดำเนินการเมื่อปี พ.ศ. 2537 นอกจากบริษัทยังได้รับนี้รางวัลดีเด่น อันดับ1 ประเภทบริษัทจัดหางานให้คนทำงานในประเทศ โครงการประกวดสำนักงานจัดหางานเอกชนดีเด่น ประจำปี 2551 -2557 โดยกรมการจัดหางาน กระทรวงแรงงานGeneral Affairs Officer - BTS ชิดลม (31506)รายละเอียดงานรูปแบบงาน : งานประจำจำนวนที่รับ : ไม่ระบุสถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพมหานคร(เขตปทุมวัน)เงินเดือน(บาท) : 15,000 - 20,000วันหยุด : วันเสาร์, วันอาทิตย์เวลาทำงาน : 08:00 - 17:00เวลาทำงานอื่น : Monday - Friday 8:00-17:00 พัก 11.30-12.30หน้าที่ความรับผิดชอบ
  • Handle all administration, Visa, work permit
  • Apply visa, work permit, and 90 days report for expatriate staffs and foreign staff, Non-B visa
  • Filing, sending government document such as DBD, Revenue, SSO and etc.
  • Manage contract for building, company car, maids
  • Manage and support office maintenance, inventories, welfare and benefits, purchasing office supplies and equipment.
  • Arrange and Prepare materials for Shareholders Meetings
  • Handle communication service providers for renew contracts
  • Coordinate office maintenance, cleanliness, and repairs
  • Manage document control, including incoming/outgoing mails, important forms (e.g. Share certificates), duty stamps, and postage stamps
  • Coordinate with government agencies and external partners as required
  • IT related administration
  • Other tasks assigned in related jobs
คุณสมบัติเพศ : ชาย , หญิงอายุ(ปี) : 21 - 27ระดับการศึกษา : ปริญญาตรี ขึ้นไปประสบการณ์(ปี) : ไม่ระบุอื่นๆ : ไม่ระบุคุณสมบัติเพิ่มเติม
  • Age between 21-27 years.
  • Bachelor's degree (or Master degree) in Business Administration, Business Communication, Political Science, Economics, Commerce, Law, or related field.
  • 1-3 years experiences in administrative or office management role
  • Strong attention to detail and excellent document management skills
  • Good coordination and team work abilities
  • Proficient in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • English communication skill preferable (speaking, understanding and writing)

Jobbkk