ฝึกงาน Helpdesk (Contact Center)

โกซอฟท์

  • Ratchathewi, Bangkok
  • Training
  • Full-time
  • 2 months ago
เกี่ยวกับเราGosoft (Thailand) Co., Ltd.“ Taking Care of Your Business ”Gosoft (Thailand) Co., Ltd. is a company under the umbrella of CP ALL Public Company Limited. The company was founded on January 1, 2003 by a leading IT Organization with diverse experience within the software industry . As a result, gosoft has managed to become one of the global leaders in providing the know-how and the relevant technologies in the areas of hardware, software, software solutions, information services (information system), in-house application development, system integration, networking, and security systems. In addition, the company also has a Data and Contact Center to provide direct services to our customers. The Data Center is a high Level Tier IV facility that has a backup system at various risk point. This is to ensure the safety and the stability of the data. The Data Center is located outside of the business areas. Help Desk, Customer Relations Management (CRM), call dispatching and others services are provided 24/7, to ensure customer loyalty and satisfaction, and to match the rate of business growth.VisionTo become the leader in information technology system management in the arena of world-class retail operations.Mission1. To deliver top-quality product and services, designed and implemented to match customers' needs.2. To provide Contact Center services with world-class standard for maximum customer satisfaction.3. To enhance customer satisfaction and commitment with our quality team.สินค้าและบริการฝึกงาน Helpdesk (Contact Center)รายละเอียดงานรูปแบบงาน : นักศึกษาฝึกงานจำนวนที่รับ : ไม่ระบุสถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพมหานคร(เขตราชเทวี), นนทบุรี(ปากเกร็ด)เงินเดือน(บาท) : ตามตกลงวันหยุด : ไม่ระบุเวลาทำงาน : 08:30 - 18:00เวลาทำงานอื่น : ไม่ระบุหน้าที่ความรับผิดชอบ
  • รับสายลูกค้า เพื่อแก้ไขปัญหาเบื้องต้น ด้านการใช้งานคอมพิวเตอร์ หรือโปรแกรม
  • วิเคราะห์รวบรวม บันทึกข้อมูลเพื่อเป็นฐานข้อมูลในการทำรายงาน
  • ส่งต่อปัญหาให้หน่วยงานที่เกี่ยวข้อง ติดตาม พร้อมปิดงานให้กับลูกค้า ** มีการฝึกอบรม เพื่อเรียนรู้ก่อนปฏิบัติงานจริง (ไม่ใช่งานขาย)
คุณสมบัติเพศ : ไม่ระบุอายุ(ปี) : 18 - 22ระดับการศึกษา : ปวช. - ปริญญาตรีประสบการณ์(ปี) : 0 - 1อื่นๆ : ยินดีรับผู้ไม่มีประสบการณ์คุณสมบัติเพิ่มเติม
  • กำลังศึกษา ปวส-ปริญญาตรี สาขาการตลาด,บริหารธุรกิจ หรือสาขาอื่นๆ ที่เกี่ยวข้อง

Jobbkk