รูปแบบงานจำนวนไม่ระบุประสบการณ์ไม่ระบุระดับงานเจ้าหน้าที่ประเภทงานเงินเดือนNegotiableผู้สมัครงานจะได้รับเงินเดือนมากหรือน้อย ขึ้นอยู่กับความสามารถและ ประสบการณ์ของผู้สมัครงานเป็นหลักท่านสามารถสอบถามและเจรจาเงินเดือน ได้กับผู้สัมภาษณ์งานรายละเอียดงานหน้าที่ความรับผิดชอบ Provide full secretarial support to executive management.Coordinate and participate meeting of Committees/Subcommittees, and provide meeting minutes.Coordinate with internal Departments and external organizations, and follow up such progression.Organize and update meeting calendar of the Executive.Other tasks as assigned by Top Executives.Having Driver Licenseคุณสมบัติคุณสมบัติ เพศ : หญิง อายุ(ปี) : 22 - 32 ระดับการศึกษา : ปริญญาตรี ขึ้นไป ประสบการณ์(ปี) : 0ปีขึ้นไป อื่นๆ : ไม่ระบุ คุณสมบัติเพิ่มเติม Bachelor Degree or Master Degree in B.A / humanities / English or others.Have great background of secretarial functions at least 2-3 years.Female / Age between 25-32 years.Pleasant personality, good interpersonal skill, and presentation skill.Result-oriented, well-organized, and strong of documentation tasks.Good communication in all English skills.สถานที่ปฎิบัติงานบริษัท เมืองไทยประกันชีวิต จำกัด (มหาชน)สำนักงานใหญ่250 ถนนรัชดาภิเษก เขตห้วยขวาง กรุงเทพฯ 10310การเดินทางด้วยรถส่วนบุคคลเปิดโปรแกรม GPS Navigation หรือ Google Map แล้วใส่จุดหมายปลายทางดังนี้บริษัท เมืองไทยประกันชีวิต จำกัด (มหาชน) สำนักงานใหญ่ 250 ถนนรัชดาภิเษก เขตห้วยขวาง กรุงเทพฯ 10310GPS: 13.7865718, 100.5723897การเดินทางด้วยรถสาธารณะ-