Admin & HR Senior officer

คะเรียลิงค์

  • Bangkok
  • Permanent
  • Full-time
  • 6 days ago
รายละเอียดของงานAdmin Tasks
- Submit documents and communicate with the outsourcing company, suppliers and related company (VISA/WP, Government etc.)
- Provides office support to either an individual or team and is vital for the smooth-running of a business. Support Japanese and staff in terms of booking hotel, golf, airline tickets, rental car, etc.
- Organize and schedule meetings and events
- Manage the office related issue, follow instruction from boss , keep records and reports up to date
- Conduct and organize administrative duties.
- Help maintain the budget plan (compare price, negotiate, control cost)
- General office management such as ordering office sundry, including answering phones, preparing and checking documentsHR Tasks
- Manage attendance record /OT/ leave /staff record
- Communicate with recruit agents and candidates (Preparing job descriptions, advertising vacant positions)
- Managing every aspect of the employment process, including, orientation, and training of new staff members
- Be the internal contact person about labor issuesOther tasks as assigned
- To support Manager and Director.
  • Salary: 30,000 - 50,000 THB (Depend on skill and experience)
  • Others:
Working time Mon-Fri Time: 8:30 to 17:30
(Sat once a month on Company calendar)
- Social Security Insurance
- Group Accidental and Health insurance
- Annual Health Check
- Medical fee 10,000 THB per year
- Dental fee 3,000 THB per year
- Annual Leave start 6 days (after probation)
- Commuting allowance by public transportation as actual (Home
-
Office)ประสบการณ์ที่ต้องการ / ทักษะที่ต้องการ- Thai Nationality
- Age 30 - 40 years old
- Female
- Bachelor’s degree or higher in any field
- Experience at least 3 years in Admin & HR or related tasks with Japanese Company
- Good communication in English ((Intermediate or upper level))
- Strong communication and interpersonal skills.
- Pleasant personality, High responsibility, Active and Service Minded.
- Can work under pressure, Patient and Trustworthy.
- Good problem-solving skills.
- Proficient in Microsoft Office software
- To have attention to detail, computer literacy, communication, data analysis, critical thinking and mathematics.ภาพรวมของงาน
  • โค้ดงาน: T03973
  • ประเภทของงาน:
  • ระดับงาน: มีประสบการณ์ (Non-manager)
  • สถานที่ทำงาน:
  • ระดับการศึกษา: ปริญญาตรี
  • ประสบการณ์: ประสบการณ์ 2-5 ปี
  • ประเภทของตำแหน่งงาน: งานประจำเต็มเวลา
  • อายุ: 30-40
  • เพศที่ต้องการ: หญิง
ข้อมูลติดต่อ
  • วิธีการติดต่อ: รับสมัครออนไลน์, สมัครโดยสิ่งที่แนบมา, สมัครโดยตรง
  • รายละเอียดการติดต่อ:
- Please send your CV. * ชื่อที่ติดต่อ: CareerLink Recruitment (Thailand) Co., Ltd.
  • ที่อยู่: Room 58S, 47 Sukhumvit 69 Rd., Phra Khanong Nuea , Watthana District , กรุงเทพมหานคร, ไทย
  • อีเมล์ที่ติดต่อ: careerlinkth.cv@gmail.com, careerlinkth2@gmail.com
  • เบอร์โทรศัพท์ติดต่อ: 02-019-2962
** ภาษที่ต้องใช้สำหรับงาน: อังกฤษวันที่โพสต์:28/08/2025 2025-08-28วันที่หมดอายุ:27/10/2025 2025-10-27T24:00+07:00

คะเรียลิงค์