Sales administrator (Japanese Speaking/ Overseas)

คะเรียลิงค์

  • Rayong
  • Permanent
  • Full-time
  • 1 month ago
รายละเอียดของงาน- Handle inquiries and communication with overseas customers
- Prepare and send quotations to clients
- Enter purchase orders (POs) into the company system for further processing
- Coordinate with internal departments to ensure timely delivery of products
- Assist with translation and interpretation during meetings with Japanese headquarters
  • Salalry: Negotiate (Depends on skill and experience)
  • Others:
- Working Day / Time: 8:00-17:00 Mon- Fri and every fortnight for Saturday (According to Company Calendar)
- Bonus 3 month (last year), Group Health Insurance, Provident Fund, Diligent Incentive, Company Van to commute, Probation 119 daysประสบการณ์ที่ต้องการ / ทักษะที่ต้องการ- Thai Nationality
- Male/Female
- Age 25 - 30 years old
- Bachelor's degree in Business Administration (Marketing) or related fields
- Experience in Sales Coordinator for 2-3 years or above
- Experience in import/export business is preferred
- Proficient in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Good communication skills in English and Japanese (minimum JLPT N3 level)ภาพรวมของงาน
  • โค้ดงาน: T03933
  • ประเภทของงาน:
  • ระดับงาน: มีประสบการณ์ (Non-manager)
  • สถานที่ทำงาน:
  • ระดับการศึกษา: ปริญญาตรี
  • ประสบการณ์: ประสบการณ์ 2-5 ปี
  • ประเภทของตำแหน่งงาน: งานประจำเต็มเวลา
  • อายุ: 25-30
  • เพศที่ต้องการ: ชาย / หญิง
ข้อมูลติดต่อ
  • วิธีการติดต่อ: รับสมัครออนไลน์, สมัครโดยสิ่งที่แนบมา, สมัครโดยตรง
  • รายละเอียดการติดต่อ:
- Please send your CV. * ชื่อที่ติดต่อ: CareerLink Recruitment (Thailand) Co., Ltd.
  • ที่อยู่: Room 58S, 47 Sukhumvit 69 Rd., Phra Khanong Nuea , Watthana District , กรุงเทพมหานคร, ไทย
  • อีเมล์ที่ติดต่อ: careerlinkth.cv@gmail.com
  • เบอร์โทรศัพท์ติดต่อ: 02-019-2962
** ภาษที่ต้องใช้สำหรับงาน: อังกฤษวันที่โพสต์:11/07/2025 2025-07-11วันที่หมดอายุ:09/09/2025 2025-09-09T24:00+07:00

คะเรียลิงค์