End User Support Team Lead (Contract)

  • Khlong Toei, Bangkok
  • Temporary
  • Full-time
  • 1 month ago
เกี่ยวกับเรา : บริษัท ฟูจิตสึ (ประเทศไทย) จำกัด คือกลุ่มบริษัทในเครือฟูจิตสึ ผู้นำด้านเทคโนโลยีสารสนเทศ และ โซลูชั่น การสื่อสารโทรคมนาคมต่างๆ ด้วยทีมงานมืออาชีพของเรา จึงรับประกันว่าฟูจิตสึ (ประเทศไทย) จำกัด สามารถให้บริการด้านเทคโนโลยี และนวัตกรรม ที่มีคุณภาพแก่คุณอ่านเพิ่มเติม
  • แชร์
  • เก็บงาน
  • พิมพ์งาน
  • ร้องเรียน
End User Support Team Lead (Contract) รับสมัครด่วนสถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพมหานคร(เขตคลองเตย)สาขาอาชีพหลัก : ไอที สาขาอาชีพรอง : IT Managerรูปแบบงาน : สัญญาจ้างระดับตำแหน่งงาน : เจ้าหน้าที่จำนวนที่รับ : 1 ตำแหน่งเงินเดือน(บาท) : ตามตกลงวันทำงาน : ไม่ระบุวันหยุด : วันเสาร์, วันอาทิตย์เวลาทำงาน : 08:30 - 17:30เวลาทำงานอื่นๆ : ไม่ระบุหน้าที่ความรับผิดชอบ
  • Install and configure computer hardware operating systems and applications
  • To support Microsoft product M365 such as MS team, One drive and Outlook
  • Monitor and maintain computer systems and networks
  • Talk staff or clients through a series of actions, either face-to-face or over the phone, to help set up systems or resolve issues
  • Troubleshoot system and network problems, diagnosing and solving hardware or software faults
  • Manages and supports initiative related with IT.
  • Work closely with infrastructure Manager and regional team to deploy and execute required activity
  • Coordinates with external IT suppliers to delivery work and service
  • Develop and monitors the budget vs actual for BKK site
  • Maintain IT asset inventory at BKK site coordinates with procurement and suppliers for Contract and agreements to ordering related items.
  • Evaluation and Feasibility studies to prepare proposals related to IT operation at BKK site.
  • Acts as gate keeper for safeguarding IT Security at BKK site.
  • Ensures Infrastructure continuity and IT security are in place for BKK site.
  • Coach and mentor team members
  • Coordinating with other departments within the organization to ensure that projects are completed on time and within budget
  • Developing and implementing new technology solutions for the business as needed
คุณสมบัติเพศ : ชาย , หญิงอายุ(ปี) : 30 - 40ระดับการศึกษา : ปริญญาตรี - ปริญญาโทประสบการณ์(ปี) : 5 - 7คุณสมบัติด้านความรู้และความสามารถ
  • Bachelor's degree in computer science, Computer Engineering, Information Systems, or IT related fields
  • 5 - 7 years' experience in IT support and IT infrastructure.
  • Able to understand customer contracts, Service Level Agreement, and Scopes of work.
  • Good Troubleshooting skills and Service mind.
  • Good communication skills.
  • Able to work under pressure and time constrain.
  • Able to work in shift and overtime.
สวัสดิการ
  • ประกันสังคม
  • ทำงานสัปดาห์ละ 5 วัน
  • เงินโบนัสตามผลงาน
  • ตามข้อตกลงของบริษัท
สวัสดิการอื่นๆสนใจสมัครงานตำแหน่งงานนี้กรุณาติดต่อชื่อผู้ติดต่อ : kanokluck Pongrojrungเบอร์ผู้ติดต่อ : 023021548ข้อมูลการติดต่อบริษัทอาคาร เอ็กเชน ทาวเวอร์ ชั้น 23 เลขที่ 388 ถนนสุขุมวิท แขวงคลองตัน เขตคลองเตย จังหวัดกรุงเทพมหานคร 10110 ประเทศไทย

Jobbkk