Recruitment Specialist (Contract - 1 Year) Working at Bang Plat

บริษัท เดอะคอนซัลแตนท์ จำกัด

  • Bang Sao Thong, Bang Sao Thong, Samut Prakan
  • ฿35,000-38,000 per month
  • Temporary
  • Full-time
  • 13 days ago
เกี่ยวกับเรา : The Consultant is consultancy company. We provide services cover 3 areas: 1) IT-Recruitment agency services 2) In-house training and online training about PDPA & Lean 3) Consultancy service about PDPA and Lean. We're looking for candidate who has passion in IT for our clients which various industry such as Financial, Tech & SI,Insurance.อ่านเพิ่มเติม
  • แชร์
  • เก็บงาน
  • พิมพ์งาน
  • ร้องเรียน
Recruitment Specialist (Contract - 1 Year) Working at Bang Plat รับสมัครด่วนสถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพมหานคร(เขตบางพลัด)สาขาอาชีพหลัก : บุคคล/ฝึกอบรม สาขาอาชีพรอง : สรรหาบุคลากรรูปแบบงาน : สัญญาจ้างระดับตำแหน่งงาน : เจ้าหน้าที่จำนวนที่รับ : 1 ตำแหน่งเงินเดือน(บาท) : 35,000 - 38,000วันทำงาน : จันทร์-ศุกร์วันหยุด : วันเสาร์, วันอาทิตย์เวลาทำงาน : 08:00 - 18:00เวลาทำงานอื่นๆ : วันจันทร์ - พฤหัสบดี เวลาทำงานปกติ คือ เวลา 8.00 น. - 18.00 น. (รวมเวลาพัก) วันศุกร์ เวลาทำงานปกติ คือ เวลา 8.00 น. -17.00 น. (รวมเวลาพัก)หน้าที่ความรับผิดชอบ
  • Recruitment Process Management : Source and identify potential candidates through various channels, such as job boards, social media, and networking events.
  • Screen resumes and conduct initial interviews to assess candidate qualifications, experience, and cultural fit.
  • Coordinate and schedule interviews between candidates, hiring managers and relevant stakeholders.
  • Manage candidate communications throughout the recruitment process, ensuring timely updates.
  • Job Posting & Sourcing : Write and post job descriptions on job boards, company websites, and social media platforms.
  • Utilize various sourcing techniques to build a strong pipeline of qualified candidates.
  • Collaboration with Hiring Managers : Work closely with hiring managers to understand their hiring needs and role requirements.
  • Provide recommendations on candidate selection and assist in the decision-making process.
คุณสมบัติเพศ : ไม่ระบุอายุ(ปี) : 25 - 35ระดับการศึกษา : ปริญญาตรี ขึ้นไปประสบการณ์(ปี) : 1 - 3คุณสมบัติด้านความรู้และความสามารถ
  • Bachelor's degree in human resources, business Administration, or a related field.
  • Minimum of 1-3 years of experience in recruitment.
  • Familiarity with recruitment software and Applicant Tracking Systems (ATS) is a plus.
  • Strong interpersonal and communication skills.
  • Ability to work in a fast-paced environment and manage multiple tasks simultaneously.
  • High attention to detail and strong organizational skills.
  • Knowledge of labor laws and HR best practices.
สวัสดิการ
  • ทำงานสัปดาห์ละ 5 วัน
  • ประกันชีวิต
  • ประกันสุขภาพ
  • ประกันสังคม
สวัสดิการอื่นๆ- ประกันสุขภาพ ประกันชีวิต ประกันอุบัติเหตุ ทันตกรรม ปีละ 2,000 บาท
- แก้วสตาร์บัคสำหรับพนักงานใหม่
- สวัสดิการเบิกเงินล่วงหน้ากรณีฉุกเฉิน
- สวัสดิการลาฌาปนกิจ และเงินช่วยเหลือ
- เงินช่วยเหลือกรณีคลอดบุตร
- เงินเช่วยเหลือกรณีสมรส
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี คงเหลือจ่ายคืนเป็นเงินสนใจสมัครงานตำแหน่งงานนี้กรุณาติดต่อชื่อผู้ติดต่อ : สุภาวดี ศรีโยหะเบอร์ผู้ติดต่อ : 0910036739ข้อมูลการติดต่อบริษัท9/10 ม.1 ตำบลศีรษะจรเข้น้อย อำเภอบางเสาธง จังหวัดสมุทรปราการ 10570 ประเทศไทย

Jobbkk