
Kept help center officer
- Bangkok
- Permanent
- Full-time
- ให้บริการข้อมูลลูกค้าทางโทรศัพท์ (Inbound) และตอบแชททาง Social media เกี่ยวกับผลิตภัณฑ์ และ Application Kept เท่านั้น รวมทั้งการช่วยเหลือลูกค้าเรื่อง Technical การใช้งานเกี่ยวระบบเองทั้งหมด
- Handle customer's inquiries & complaints via Kelp help center channels e.g. Telephone, Live chat, Social Media, Email, Voice call back contact channels by acknowledging, checking incoming inquiries & complaints to ensure the precise answers and resolutions to the customers.
- Record details of inquiries, service request, transaction issues, complaints, compliments, suggestions and actions taken through system appropriately and efficiently.
- Coordinate with responsible functions for solving problem, transaction issues and complaints received to ensure the most satisfaction within targeted turnaround time.
- Involve in training or communication about product knowledge information related, process and marketing product program to ensure the most updated, accurate information to perform best customer services.
- Involve in any other assignments as representative on system enhancement, projects, related to Kept help center.
- ทำงานเป็นกะ (1 เดือนเวียนกะ 1 ครั้ง) กะมี 3 กะ ได้แก่ กะเช้า - เริ่มตั้งแต่ 7.00 - 16.00, 8.00 - 17.00, 8.30 - 17.30 Standard, 9.00 - 18.00, 10.00 - 19.00 /กะบ่าย - เริ่มตั้งแต่ 12.00 - 21.00, 13.00 - 22.00 (ค่ากะวันละ 250 บาท) /กะดึก - เริ่มตั้งแต่ 22.00 - 07.00 (ค่ากะวันละ 280 บาท)
- Bachelor's Degree in any fields
- At least 2-5 year of experience in Call Center, Customer Service, or related fields
Jobbkk