Supervisor Call Center (Thai - English)

เอ็มโอแค็ป

  • Ratchathewi, Bangkok
  • ฿33,000-40,000 per month
  • Temporary
  • Full-time
  • 14 days ago
เกี่ยวกับเรา : บริษัท เอ็มโอแค็ป จำกัด (MOCAP Co., Ltd.) ผู้นำธุรกิจด้าน Outsourcing Contact Center และ BPO (Business Process Outsourcing) ต้องการรับสมัครผู้ร่วมงานที่มีความสามารถในการติดต่อสื่อสาร รักงานด้านการให้บริการ และเป็นผู้มีความคิดริเริ่มสร้างสรรค์ เข้าร่วมงานกับบริษัทเป็นจำนวนมาก หากสนใจจะเข้าร่วมงานกับทางบริษัท ท่านสามารถสมัครงานได้โดยส่งอีเมล์สมัครงานมาที่ หรือ หรือติดต่อโดยตรงที่หมายเลข 02-203 9015, 02-203 9058, 02-203 9073 Address:3rd Floor, Siripinyo Bldg, 475 Sri-Ayudthaya Rd.Thanon Phayathai, Rajthevee, Bangkok, 10400 Thailand บริษัทฯ มีความประสงค์ เปิดรับสมัครพนักงานเพื่อเข้าร่วมงานกับบริษัทฯ ดังนี้;อ่านเพิ่มเติม
  • แชร์
  • เก็บงาน
  • พิมพ์งาน
  • ร้องเรียน
Supervisor Call Center (Thai - English) รับสมัครด่วนสถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพมหานคร(เขตราชเทวี)สาขาอาชีพหลัก : บริการลูกค้า/ลูกค้าสัมพันธ์/Call Center สาขาอาชีพรอง : หัวหน้า/ผู้จัดการ/ผู้บริหารรูปแบบงาน : สัญญาจ้างระดับตำแหน่งงาน : เจ้าหน้าที่จำนวนที่รับ : 1 ตำแหน่งเงินเดือน(บาท) : 33,000 - 40,000วันทำงาน : จันทร์-ศุกร์วันหยุด : วันเสาร์, วันอาทิตย์เวลาทำงาน : 08:00 - 17:00เวลาทำงานอื่นๆ : เวียนกะทำงานหน้าที่ความรับผิดชอบ
  • Supervise daily operations of the call center team, including inbound , outbound calls and chat.
  • Monitor team performance, provide coaching, feedback, and conduct regular performance reviews.
  • Ensure adherence to company policies, procedures, and quality standards.
  • Handle escalated customer complaints or complex issues as needed.
  • Track KPIs such as call volume, response times, service levels, and customer satisfaction.
  • Provide regular reports and insights to management.
  • Schedule and manage shifts to ensure adequate coverage.
  • Collaborate with training teams to onboard new hires and upskill existing staff.
  • Recommend improvements to workflows, scripts, and customer service protocols.
คุณสมบัติเพศ : ไม่ระบุอายุ(ปี) : 30 - 40ระดับการศึกษา : ปริญญาตรีประสบการณ์(ปี) : 3 - 10คุณสมบัติด้านความรู้และความสามารถ
  • Proven experience as a Call Center Supervisor or similar role.
  • Good motivational skills and ability to supervise and lead call center agents.
  • Good command of English and Thai.
  • Familiarity with performance metrics and call center software (e.g., Bria, Voxtron , Salesforce, 3CX).
  • Ability to multitask and work under pressure.
สวัสดิการ
  • ทำงานสัปดาห์ละ 5 วัน
  • ค่าตอบแทนพิเศษ
  • เงินโบนัสตามผลงาน
  • ประกันสังคม
  • ตามข้อตกลงของบริษัท
สนใจสมัครงานตำแหน่งงานนี้กรุณาติดต่อชื่อผู้ติดต่อ : Recruitmentเบอร์ผู้ติดต่อ : 02-203-9000 ต่อ 9073ข้อมูลการติดต่อบริษัท475 อาคารสิริภิญโญ ชั้น3 ถนนศรีอยุธยา แขวงถนนพญาไท เขตราชเทวี แขวงถนนพญาไท เขตราชเทวี จังหวัดกรุงเทพมหานคร 10400 ประเทศไทย

Jobbkk