IT Support Onsite Team Lead (Contract)

  • Khlong Toei, Bangkok
  • Temporary
  • Full-time
  • 14 days ago
เกี่ยวกับเรา : บริษัท ฟูจิตสึ (ประเทศไทย) จำกัด คือกลุ่มบริษัทในเครือฟูจิตสึ ผู้นำด้านเทคโนโลยีสารสนเทศ และ โซลูชั่น การสื่อสารโทรคมนาคมต่างๆ ด้วยทีมงานมืออาชีพของเรา จึงรับประกันว่าฟูจิตสึ (ประเทศไทย) จำกัด สามารถให้บริการด้านเทคโนโลยี และนวัตกรรม ที่มีคุณภาพแก่คุณอ่านเพิ่มเติม
  • แชร์
  • เก็บงาน
  • พิมพ์งาน
  • ร้องเรียน
IT Support Onsite Team Lead (Contract) รับสมัครด่วนสถานที่ปฏิบัติงาน : กรุงเทพมหานคร(เขตคลองเตย)สาขาอาชีพหลัก : ไอที สาขาอาชีพรอง : IT Support/Technical Supportรูปแบบงาน : สัญญาจ้างระดับตำแหน่งงาน : เจ้าหน้าที่จำนวนที่รับ : 1 ตำแหน่งเงินเดือน(บาท) : ตามตกลงวันทำงาน : ไม่ระบุวันหยุด : วันเสาร์, วันอาทิตย์เวลาทำงาน : 07:30 - 18:00เวลาทำงานอื่นๆ : ไม่ระบุหน้าที่ความรับผิดชอบ
  • To support and provide how to resolve the problems on the technical assistances by telephone and remote.
  • Service support and resolve problem to the end user of PC, Laptop, Basic IT operational troubleshooting support
  • Follows up with critical incidents to ensure they are resolved, requests are filled, and the customer communication is complete
  • Ensures timely resolution or escalation of incidents, and promptly communicates on progress to end-users
  • Escalate the incident which beyond responsibility to Customer's authorized person to make the decision such as 3rd Party
  • Log, categorize, and prioritize all tickets in incident management system and Follow up end-to-end progress of tickets
  • Manage 3rd party escalation issues and follow up backlog tickets.
  • Manage internal level 2 escalations and co-ordinate with users and customers.
  • Analyst incident data and prepare incident weekly report and monthly report.
  • Participate and assist in driving knowledge management process.
  • Others as assigned by Project Manager/Team lead.
คุณสมบัติเพศ : ชาย , หญิงอายุ(ปี) : 30 - 40ระดับการศึกษา : ปริญญาตรี - ปริญญาโทประสบการณ์(ปี) : 2 - 3คุณสมบัติด้านความรู้และความสามารถ
  • Bachelor's degree in Computer Science, Computer Engineering, Information Systems, or other IT-related fields
  • Prior experience in supervising or leading a team for 2-3 years is preferred
  • Able to understand customer contracts, Service Level Agreements, and Scopes of Work
  • Basic knowledge of computer hardware, Windows 10/11, and Microsoft 365 (O365)
  • Strong troubleshooting skills and a service-oriented mindset
  • Able to work well under pressure and within time constraints
  • work in shifts and overtime as required
  • Flexible and able to travel to other branch offices.
สวัสดิการ
  • ประกันสังคม
  • ทำงานสัปดาห์ละ 5 วัน
  • เงินโบนัสตามผลงาน
  • ตามข้อตกลงของบริษัท
สวัสดิการอื่นๆสนใจสมัครงานตำแหน่งงานนี้กรุณาติดต่อชื่อผู้ติดต่อ : kanokluck Pongrojrungเบอร์ผู้ติดต่อ : 023021548ข้อมูลการติดต่อบริษัทอาคาร เอ็กเชน ทาวเวอร์ ชั้น 23 เลขที่ 388 ถนนสุขุมวิท แขวงคลองตัน เขตคลองเตย จังหวัดกรุงเทพมหานคร 10110 ประเทศไทย

Jobbkk

Similar Jobs

  • Senior IT Analyst (IT Support)

    AIS

    • Bangkok
    Become a part of Thailand’s no.1 Digital Service Provider, Who strives to provide best services that help people fulfil their dreams. We are looking for potential candidates who …
    • 10 days ago
  • IT Project Manager

    Evantis Talent Solutions

    • Bangkok
    • ฿110,000 per month
    Position: IT Project Manager (6-Month Contract) Location: The Tara Building, Chaengwattana, Bangkok (100% Onsite) Employment Type: Contract (6 months, with possible extension) I…
    • 1 month ago
    • Apply easily
  • IT Support & Graphic Design

    JAC Recruitment

    • Bangkok
    • ฿35,000 per month
    PLEASE SUBMIT YOUR PORTFOLIO WITH YOUR RESUME Working days: Monday to Friday - 8:30 AM to 5.30 PM Overview: Our partner company is looking for a versatile team member to manag…
    • 3 days ago